سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ملعون است، ملعون است دانشمندی که به سوی پادشاهی ستمگر می رود و به او در ستمش یاری می رساند [امام صادق علیه السلام]
غربت . . .

به نام خدا


وقوع فاجعه انسانی در غزه و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌پناه فلسطین توسط ارتش رژیم صهیونیستی، این روزها باردیگر خاورمیانه را به صدر اخبار جهان برده است و چشمان نگران همه صلح‌دوستان و آزادی‌خواهان و مدافعان حقوق  انسان‌ها به باریکه غزه دوخته شده و شاهد ریخته شدن خون مردان و زنان و کودکان فلسطینی هستند.
تداوم خودکامگی‌ها و جنایت‌های رژیم صهیونیستی و عدم پایبندی آن به همه توافقاتی که پی در پی بسته می‌شود و از سوی دولت اسرائیل؟! شکسته می‌شود، نشانه آن است که اصلی‌ترین عامل ایجاد بحران در منطقه و مانع اصلی استقرار آرامش و صلح در این خطه از جهان تنها و تنها افزون‌خواهی، سبعیت و خوی تجاوزکارانه رژیم اسرائیل است.
جبهه مشارکت ایران اسلامی با محکوم کردن کشتار مردم بی‌گناه فلسطین در نوار غزه و خلع ید و کنار گذاشتن دولت منتخب مردم فلسطین بر خلاف همه اصول و توافقات صورت‌گرفته ملت شریف ایران و همه آزادیخواهان جهان را به حمایت از مردم بی‌پناه فلسطین فرامی‌خواند و از همه مجامع بین‌المللی و دولت‌های منطقه می خواهد که با اخذ تدابیری فوری هر سریع‌تر مانع تدوام ریخته شدن خون بی‌گناهان و محاصره و ایجاد تنگ‌ناهای اقتصادی برای مردم این منطقه شوند.

جبهه مشارکت ایران اسلامی



  • کلمات کلیدی :
  • محمد رضا ::: پنج شنبه 87/10/19::: ساعت 7:1 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 3
    بازدید دیروز: 5
    کل بازدید :36732

    >> درباره خودم <<
    غربت . . .
    محمد رضا
    رازشب بوها را چه کسی می داند؟ آنها که با مناجات شبانه شان با یاد یارمعطر گشته و فضا را عطرآگین ساختند. راز شب بوها را که می داند؟ شب بوهای ایثار، شب بوهای تقوا و اخلاص، شب بوهای « جهاد و مبارزه ». راز شب بوها را که می داند؟ چه کسی نیاز آنان را در شب راز شاهد بوده است ؟ شب بویی که از فراق خدا سر برخاک نهاده و زار زار، با باران همدل شده بود. شب بویی که در شبهای عملیات، به شوق شهادت سر بر خاک جنون می گذاشت و تا سحرگاه می نالید . راز شب بوها را که می داند؟ چه کسی می تواند احساس شب بو را در شب های نیاز درک کند؟ چه کسی می تواند عشق را و عرفان را از شب بو بیاموزد؟ برای درک شب بو، باید که شب بو شد. باید دست های نیاز را تا خدا بالا برد. باید تا تجلی صبح نالید. برای شب بو شدن باید درعملیات ایثار شرکت جست وازجان گذشت. برای شب بو شدن باید مقیم خلوت شبهای راز شد. باید خدا را فریاد کرد و درراه عشق جانفشانی کرد. آن روز که شب بو« شهید» شد، زمزمه اش در لحظه وداع این بود: « همیشه مرا آبیاری کنید تا سبز بمانم وعطرم سراسر شهررا معطر سازد.» می گفت:« مبادا از یاد من غافل شوید و سلاحم بر زمین بماند. » شبی بیا به یاد شب بوها تا صبح ناله کنیم و شب بو شدن را از خدای شب بوها تقاضا کنیم . بیا به شوق شهادت دست نیاز به سوی خدای شاهد بالا بریم و یک گل شب بوی شهید را واسطه قرار دهیم .

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    غربت . . .

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<




    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<