سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر که ما اهل بیت را دوست بدارد و محبّت ما در دلش تحقّق یابد، چشمه های حکمت بر زبانش جاری می شود . [امام صادق علیه السلام]
غربت . . .


  • کلمات کلیدی :
  • محمد رضا ::: چهارشنبه 86/9/28::: ساعت 7:17 عصر

     

    می گن : موجیه ! دیوونه است ! باید ازش دور شد . باید قرصهاش سر موقع به خوردش داد . باید دست و پاش رو به تخت بست . باید زندانیش کرد .

    می گن : موجیه ! امیدی بهش نیست ! عقل درست حسابی نداره . باید از عاقل ها دورش کرد باید مراقب بود به عقلا !!! آسیب نزنه . باید ...

    می گن : موجیه ! باید بهش برق وصل کرد . اصلا باید خشکش کرد و به دیوار زدش !

    می گن : موجیه !

    اونها نمی فهمند که اون فقط عاشقه ...



  • کلمات کلیدی :
  • محمد رضا ::: دوشنبه 86/9/12::: ساعت 9:6 عصر

    بدون شرح !



  • کلمات کلیدی :
  • محمد رضا ::: دوشنبه 86/9/12::: ساعت 8:49 عصر

     

    قربان نعش بی سرت

    یکی از نیروهای لشکر 27 محمد رسول الله (ص) می گوید :

    در گردان ما برادری بود که عادت داشت پیشانی شهدا را ببوسد .

    وقتی شهید شد ، بچه ها تصمیم گرفتند به تلافی آن همه محبت ،

    پیشانی او را غرق بوسه کنند . پارچه را که کنار زدیم ، نعش

    بی سر او دل همه مان را آتش زد .

     



  • کلمات کلیدی :
  • محمد رضا ::: دوشنبه 86/9/12::: ساعت 8:46 عصر

     


     

    امشب یکی از دوستان خبری را نشانم داد که تاریخ آن گذشته بود اما داستانی از احترام خاص  مقام معظم رهبری به جانبازان در آن وجود داشت که خواندن آن به نقل از جانباز مربوطه آقای  ناصر افشاری خالی از لطف نیست:


     

     در کل 14 بار مجروح شده‌ام. در کربلای 5 شیمیایی شده‌ام. بیش از 200 ماه است که روی تخت بیمارستان خوابیده‌ام و 67 بار مرا به اتاق عمل برده‌اند، در عمل‌های اخیر به دلیل ترس از مرگ مرا بیهوش نمی‌کنند و بدون بی‌هوشی جراحی می‌شوم. 7 عمل هم در کشور آلمان انجام داده‌ام.
    چند وقت پیش قبل از اعزام به آلمان خدمت مقام معظم رهبری رسیدم ولی نتوانستم از آمبولانس پیاده شوم. ایشان جلوی اتومبیل آمدند دست روی سینه من گذاشتند و فرمودند: من روزی را می‌بینیم که با پای خودت به اینجا می‌آیی.
    ایشان را به مادرشان حضرت زهرا (س) قسم دادم که از خدا بخواهند هر چه زودتر مرا ببرد و خواستم برای عاقبت به خیری من دعا کنند. فرمودند: شهدا اگر یک بار شهید شدند لحظه لحظه زندگی تو شهادت است.

     



  • کلمات کلیدی :
  • محمد رضا ::: دوشنبه 86/9/12::: ساعت 8:44 عصر

     

     

     

    فیلم تلویزیونی "حدیث عشق" به تهیه‌کنندگی سعید جهانیان با موضوع زندگی شهید مهدی باکری تولید می‌شود.

     

    به گزارش مهر، داستان این فیلم 90 دقیقه‌ای درباره زندگی سردار شهید مهدی باکری است که هنوز کارگردان پروژه مشخص نشده، ولی تا پایان هفته آینده انتخاب می‌شود.

     

    سعید ضیاء‌پور فیلمنامه "حدیث عشق" را نوشته و هم‌اکنون مشغول بازنویسی دوباره آن است.

     

     



  • کلمات کلیدی :
  • محمد رضا ::: شنبه 86/9/10::: ساعت 2:40 عصر


    لیست کل یادداشت های این وبلاگ

    >> بازدیدهای وبلاگ <<
    بازدید امروز: 0
    بازدید دیروز: 4
    کل بازدید :36812

    >> درباره خودم <<
    غربت . . .
    محمد رضا
    رازشب بوها را چه کسی می داند؟ آنها که با مناجات شبانه شان با یاد یارمعطر گشته و فضا را عطرآگین ساختند. راز شب بوها را که می داند؟ شب بوهای ایثار، شب بوهای تقوا و اخلاص، شب بوهای « جهاد و مبارزه ». راز شب بوها را که می داند؟ چه کسی نیاز آنان را در شب راز شاهد بوده است ؟ شب بویی که از فراق خدا سر برخاک نهاده و زار زار، با باران همدل شده بود. شب بویی که در شبهای عملیات، به شوق شهادت سر بر خاک جنون می گذاشت و تا سحرگاه می نالید . راز شب بوها را که می داند؟ چه کسی می تواند احساس شب بو را در شب های نیاز درک کند؟ چه کسی می تواند عشق را و عرفان را از شب بو بیاموزد؟ برای درک شب بو، باید که شب بو شد. باید دست های نیاز را تا خدا بالا برد. باید تا تجلی صبح نالید. برای شب بو شدن باید درعملیات ایثار شرکت جست وازجان گذشت. برای شب بو شدن باید مقیم خلوت شبهای راز شد. باید خدا را فریاد کرد و درراه عشق جانفشانی کرد. آن روز که شب بو« شهید» شد، زمزمه اش در لحظه وداع این بود: « همیشه مرا آبیاری کنید تا سبز بمانم وعطرم سراسر شهررا معطر سازد.» می گفت:« مبادا از یاد من غافل شوید و سلاحم بر زمین بماند. » شبی بیا به یاد شب بوها تا صبح ناله کنیم و شب بو شدن را از خدای شب بوها تقاضا کنیم . بیا به شوق شهادت دست نیاز به سوی خدای شاهد بالا بریم و یک گل شب بوی شهید را واسطه قرار دهیم .

    >> پیوندهای روزانه <<

    >>آرشیو شده ها<<

    >>لوگوی وبلاگ من<<
    غربت . . .

    >>لینک دوستان<<

    >>لوگوی دوستان<<




    >>اشتراک در خبرنامه<<
     

    >>طراح قالب<<